wavering shadows
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

when you and i were forever wild;

Go down 
2 posters
AvtorSporočilo
katerina nikolaeva
auror
auror
katerina nikolaeva

Število prispevkov : 19

when you and i were forever wild; Empty
ObjavljaNaslov sporočila: when you and i were forever wild;   when you and i were forever wild; EmptySre Jun 12, 2013 7:16 am

Feet don't fail me now, take me to the finish line. all my heart, it breaks every step that I take. But I'm hoping that the gates, they'll tell me that you're mine. Walking through the city streets. Is it by mistake or design? I feel so alone on a Friday night. Can you make it feel like home, if I tell you you're mine
It's like I told you honey
KATE + 19 + AUROR
i will be short here, yes. torej katerina, po rodu bolgarka, je mlada bradavičarska aurorka z osvajajočim pogledom. a to ni ravno vse, kar bi sestavljalo to odločno, zapeljivo in ambiciozno rjavolasko. za navidez prijaetnim značajem se skriva kraljica spletk in manipuliranja, ki bi za svoje cilje šla preko trupel. ampak ne zaupa ljudem. trvmatična izkušnja? ne ravno. click here to learn more. all kind of connections needed! .
Nazaj na vrh Go down
lenora mills
professor hogw
professor hogw
lenora mills

Število prispevkov : 12

ObjavljaNaslov sporočila: Re: when you and i were forever wild;   when you and i were forever wild; EmptyČet Jun 13, 2013 9:40 pm

well, glede na to, da je katerina nekakšna sodelavka od lenore, bi lahko našli kakšno povezavico zanju ;3
Nazaj na vrh Go down
katerina nikolaeva
auror
auror
katerina nikolaeva

Število prispevkov : 19

ObjavljaNaslov sporočila: Re: when you and i were forever wild;   when you and i were forever wild; EmptyPet Jun 14, 2013 12:57 am

wll ofc :3 just tell me u had an idea 'cuz my head is pretty empty atm.
Nazaj na vrh Go down
lenora mills
professor hogw
professor hogw
lenora mills

Število prispevkov : 12

ObjavljaNaslov sporočila: Re: when you and i were forever wild;   when you and i were forever wild; EmptySob Jun 15, 2013 6:05 am

well, morda bi bili sort of best friends :p
boš dobila pm, i have one small crazy idea when you and i were forever wild; 4187577547
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: when you and i were forever wild;   when you and i were forever wild; Empty

Nazaj na vrh Go down

when you and i were forever wild;
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1