wavering shadows
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

I got kicked out of heaven and the hell was too full

Go down 
3 posters
AvtorSporočilo
akiva van lydon
ravenclaw prefect
ravenclaw prefect
akiva van lydon

Število prispevkov : 27

I got kicked out of heaven and the hell was too full Empty
ObjavljaNaslov sporočila: I got kicked out of heaven and the hell was too full   I got kicked out of heaven and the hell was too full EmptyČet Jan 31, 2013 5:52 am

kyle adams ,

kyle, fant, katerega čustva so bila zatirana tako rekoč že od njegovega rojstva. bil je edini čarovnik v njegovi družini, torej njegovi bunkeljski starši sprva niso vedeli, kaj se dogaja z njihovim sinom. obiskovanje psihiatrov za tega žilavega mladeniča ni bilo nič nenavadnega, ko so stvari postale skrajne, se je nanj spravila cerkev z izgovorom, da kyla obvladuje demon oziroma hudič. ne, v življenju mu ni bilo ravno z rož'cami postlano, pa vendar je prilezel do bradavičarske akademije. in njegovo življenje bi takrat seveda postalo normalno - kolikor je seveda lahko normalno življenje čarovnika - če ga ne bi dan pred odhodom v šolo ugriznil volkodlak. da, kyle ima neverjetno smolo: več o njem lahko izveste tukaj ali pa preprosto tako, da pišete v to temo in si zagotovite povezavico z na videz mirnim fantom z veliko skrivnostjo (; če si upate, seveda.

connections;
someone as something
someone as something
someone as something

credit to tillie at caution
Nazaj na vrh Go down
karou rocher
slytherin
slytherin
karou rocher

Število prispevkov : 126
Kraj : from new zealand

ObjavljaNaslov sporočila: Re: I got kicked out of heaven and the hell was too full   I got kicked out of heaven and the hell was too full EmptyPet Feb 08, 2013 3:51 am

• well, hello where. i love your character.^^
    sta pa oba 'brezkrvna', nimata najbolj čudovitega otroštva..
    {pač kimberly je izgubila očeta, mama je pa bila vsa iz sebe in je kim morala preživljati mamo in sebe} so.. have any idea? ;*
Nazaj na vrh Go down
sapphire ilves
durmstrang prefect
durmstrang prefect
sapphire ilves

Število prispevkov : 40

ObjavljaNaslov sporočila: Re: I got kicked out of heaven and the hell was too full   I got kicked out of heaven and the hell was too full EmptySob Feb 09, 2013 3:32 am

well.. is there any place for esther, too? (:
Nazaj na vrh Go down
Gost
Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: I got kicked out of heaven and the hell was too full   I got kicked out of heaven and the hell was too full EmptyPon Feb 11, 2013 5:33 am

i see you're pretty bussy, but it you could make some space for lily, i would just like to say:

I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_m8o25kG5gz1qb8mbmo1_500
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_m8vkfwVrba1rau5fao1_250
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_m876l9otMY1qgcfpxo1_500
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_m6eythhNtW1qdtlxmo1_r1_500
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_md677u0OO51ra2xd4o1_500
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_maisa47kYS1qmt28to1_400
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_m8rs5zrCnF1rzkg14o1_500
I got kicked out of heaven and the hell was too full Tumblr_mf3v8sH6Tp1r4r8uqo1_500

yeah... PLEASE MAKE SOME SPACE FOR MOI :p I got kicked out of heaven and the hell was too full 3535015688 I got kicked out of heaven and the hell was too full 4187577547 I got kicked out of heaven and the hell was too full 3766644106 xd
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: I got kicked out of heaven and the hell was too full   I got kicked out of heaven and the hell was too full Empty

Nazaj na vrh Go down

I got kicked out of heaven and the hell was too full
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1